Евроремонт ціна, оцінка вартості ремонту

Отже, Ви затіяли ремонт. Невеликий звичайно, дуже швидкий (кому ж охота це все затягувати) і дуже косметичний. Тільки пофарбувати - поклеїти. І шпалери звичайно давно куплені, і нові штори теж. Тільки шпалери потрібні будуть тільки в самому кінці ремонту, ну a штори і люстри взагалі до ремонту не відносяться. Ну полежать поки до пори. Але раз вже ремонт, добре б і розетки поміняти, та й перенести на зручні місця, а не там де було, заглибити напевно непогано, зараз всі так роблять ... А проводку стару залишимо? А раптом загориться, теж не діло. Ну і інше, теж вже все старе: підлога скрипить, стіни тріскаються, так який все-таки ремонт робити будемо? Косметичний та електрику - запросто, а підлоги нехай скриплять далі?
Так поступово відбувається "дозрівання" клієнта. Це не означає, що з Вами щось не так, просто це властиво всім людям, які не мають відповідного досвіду. Ось і доводиться між фарбуванням і поклейкой займатися психоаналізом і видобутком розвідданих про уподобання замовника. Якщо ремонт робиться для себе коханого, потрібно поточніше уявити, чого б Вам хотілося побачити в результаті оного. Якщо хочеться зробити косметичний ремонт плюс поміняти двері, підлоги, електрику, то це вже ближче до капітального ремонту і по часу і по ціні. Практика підказує, що обійтися косметичним ремонтом можуть собі дозволити тільки особи, нещодавно пережили хороший капітальний. Або якщо стоїть завдання швидко освіжити приміщення перед здачею в оренду, або перед продажем, тобто пустити пил в очі.

Ну от Ви телефонуєте у фірму і домовляєтеся про ремонт, поки косметичному. Вам і ціну назвуть прийнятну і поговорять привітно. А в процесі ремонту ви почнете згадувати про несуттєвих, з Вашої точки зору, деталях. Кожне доповнення або зміна рішення може мати глибоко залягають наслідки в плані проведення та порядку робіт, які виливаються потім у приховані недоробки. Тут можливі кілька варіантів: або Вам відмовлять, або піднімуть ціну, причому вже не сильно соромлячись, ремонт то вже розпочато. Часто дешевше одразу замовити якісний капітальний ремонт, ніж отримати косметичний з опціями, за ціною капітального. Адже косметичний ремонт коштує недорого, тому що майстри припускають зробити його дуже швидко. Є ще варіант, що погодяться за так додаткові роботи зробити, щоб відносини не псувати. Тут теж радіти не варто, за рахунок яких резервів? Більше роботи - більша витраченого часу. Значить щось спроститься, або буде зростати невдоволення виконавців, що неодмінно позначиться на якості та довговічності ремонту. Поспішні обіцянки важче виконувати, особливо - продиктовані ввічливістю. Так що "дозрівати" найвигідніше до початку ремонту і точно знати, і більш того, зуміти пояснити виконавцю свої задуми, він же думок не читає, ну хіба зовсім трохи.

На великі обсяги робіт, завжди і знижки великі. Ремонт під ключ завжди вигідніше поетапного ремонту, розбитого на окремі роботи. Наприклад, щоб виконати якусь дрібну роботу, майстру потрібно як мінімум: приїхати до замовника, домовитися про роботу, привезти інструмент, закупити матеріал, якщо його немає, ну і нарешті зробити роботу, очікуючи в процесі висихання матеріалів. Як Ви думаєте скільки коштуватиме перенесення однієї розетки, виконаний за цим сценарієм? Ну а зробити кілька зайвих розеток під час капремонту, не складає ніяких труднощів, ніхто не буде навіть піднімати питання про ціну за такої дрібниці. Майстрам теж потрібно розраховувати свій час і планувати порядок проведення робіт. У процесі ремонту квартири завжди повинно щось сохнути, набирати міцність і т. д. В цей час можна ще щось зробити. Час виграється і за рахунок уніфікації робіт. Наприклад потрібно зробити 5 розеток, а потім згадали ще про одну. Значить майстрові потрібно знову знайти потрібний інструмент, переглянути план електрики, знайти куди її підключити, перетягнути дроти і пр., а якщо вже обробка почалася, то навіть подумати страшно. Набагато швидше і правильніше було б відразу зробити 6 розеток. Тому добре б мати план електрики, хоча б самостійно намальований, і робочим зручніше, не треба все запам'ятовувати, завжди підглянути можна і Ви нічого не забудете. Так стоїть і з усіма іншими деталями майбутнього ремонту, чим точніше ви знаєте, що повинне вийти у результаті, тим легше працювати. Під різні оздоблювальні матеріали потрібна різна підготовка. Наприклад стелю можна отшпаклеванной і пофарбувати, або зробити підвісну. Якщо відразу відомо де і який, то під підвісною стелею можна не шпаклювати і не фарбувати, заощадити матеріали і час. А якщо навпаки - виходить подвійна робота, образливо і нераціонально, іноді й дорого.



Коли Ви домовляєтеся про ціну майбутнього ремонту квартири, майстер також, як і Ви знаходиться в нелегкому становищі. Приблизно розрахувати вартість ремонту на основі досвіду звичайно можна, і цей самий досвід наполегливо підказує, що існує ще безліч нюансів, які обов'язково виникнуть у процесі. Що ховається під старими шпалерами, підлогами та плиткою? Як швидко будуть поставлятися будматеріали і якої якості? Скільки неврахованих додаткових робіт ще виникне? А домовлятися про ціну потрібно зараз. Закласти великий запас не вийде, клієнт відразу відмовиться, він же не думає зараз про додаткові роботах і труднощах, він шукає де дешевше. Доводити свою унікальність і професіоналізм доводиться щоразу заново. Збільшувати вартість в процесі ремонту теж не завжди зручно, це часто розцінюється як спроба розкрутити і нечесність. А добрі стосунки всім потрібні, на них світ тримається! Ось і доводиться найчастіше працювати за ту ціну, що оголошена спочатку, при самому оптимістичному прогнозі.

Добре б перед початком ремонту провести свого роду роботу, полазити по інтернету, почитати журнали, побувати в гостях у знайомих, вже відремонтували своє житло. Адже зараз, буквально щодня, з'являється багато нових оздоблювальних матеріалів з новими властивостями, про які навіть майстри не завжди встигають дізнаватися вчасно, що вже говорити про звичайних громадян, далеких від новин лад-індустрії. А майстрам, їм теж колись, вони на об'єктах пил ковтають, колись їм по виставках їздити. Менеджерам з великих фірм теж ніколи, їм треба клієнтів обробляти. Зазвичай знайомство з новими матеріалами відбувається, коли їх привозить замовник і хоче, щоб застосували! Тут вже нікуди не дінешся, доводиться вчитися з новим працювати, адже зі старим і перевіреним спокійніше якось. З новими матеріалами і технологіями звичайно є певний ризик, зате досвід накопичується, часто потім дивуєшся, чтож ми стільки років мучилися, а тут все швидше і якісніше виходить. Так що не лінуйтеся, готуйтеся до ремонту, освоюйте новий для себе напрямок і з фахівцями легше буде спілкуватися, якщо Ви хоч трохи "в темі".

Якщо зовсім ніколи, або не цікаво вникати в тонкощі ремонту, тоді доведеться повністю довіритися виконавцю, іноді це найкращий вибір. Замість того, щоб невміло управляти - дайте досвіду і майстерності можливість проявитися. У такому випадку варто ретельніше вибирати цього самого виконавця. Всупереч розхожій думці, далеко не всі майстри і фірми намагаються тільки лише заробити на клієнті. Просто є взаємне непорозуміння і зіткнення інтересів, які теж потрібно враховувати. Всі конфлікти відбуваються через небажання зрозуміти опонента та знайти компроміс. Ми завжди намагаємося увійти в становище замовника і сподіваємося на відповідні почуття. Адже, якщо ремонт робиться в обстановці довіри і взаєморозуміння, то і робота йде на лад і результат буде радувати довгі роки.